Winterbeelden

Jawel we zijn terug (in België)! De blog heeft een beetje stilgelegen wegens acclimatisatieproblemen, maar die zijn nu volledig van de baan. Ik ben zelfs al naar buiten gegaan toen het sneeuwde!

Winter

Winter

5 gedachtes over “Winterbeelden

  1. soelami zegt:

    Mooie foto’s Arno; als ik het zo zie, dan wil ik het graag meemaken…de sneeuw, maar dan realiseer ik me weer dat ik helemaal niet tegen de kou kan. Dus….wat raad je me aan? Verwarmers onder mijn oksel????

  2. Arno Briers zegt:

    Niet alleen verwarmers onder de oksels Soelami, maar een muts op je hoofd, twee broeken en vijf truien zijn toch wel onontbeerlijk. Vergeet ook je handschoenen niet!

  3. annelies zegt:

    Hee! Wanneer heb ik jou ook alweer ontmoet? (ik las je comment op Pieters blog.) Waar werkte je voor? Ik vind je foto’s erg mooi dus ik ga nu je flickr verder bewonderen, als internet dat toelaat (ha, ziedaar een voordeel van europa, ook al is het er koud)

  4. We hebben even met elkaar gesproken in het Stadion tijdens een atletiekwedstrijd. De zus van mijn vriendin moest toen rennen. Thanks voor je compliment!

Geef een reactie

