Savannarally

’t Is weer even geleden sinds ik wat postte op mijn blog, ik weet het. Vorige week waren de winnaars van de Fernandes Vip-Trip in Suriname. Ik moest de hele reis van de winnaars uit Nederland verslaan. Hieronder alvast wat beelden van één van de hoogtepunten van de reis, de savannarally.

viptrip-324

viptrip-394

viptrip-424

viptrip-456

11 gedachtes over “Savannarally

  1. elsa rudge zegt:

    Mooie foto’s…die lucht he…zoooooooooooooo mooi..I wanna come back!

  2. Mario C. Castillion zegt:

    Hoi Arno,

    Zeer heldere foto’s zijn dat wel.
    Het verslag is zeer mooi weergegeven….en je hebt ze vanuit leuke angles geschoten.
    TOP!!!

  3. T0m zegt:

    Die jeeps maken ze alleen in subtiele kleurtjes precies,
    in de bossen zie je ze niet rijden denk ik🙂
    Ibiza-style

  4. Arno Briers zegt:

    Hahaha, ja dikke Staatsolie Diesel sponsoring. Wel lachen eigenlijk.

  5. Tom zegt:

    Topfoto’s trouwens, nice!
    check het zand aan het achterwiel van de jeep op foto 2

  6. Arno Briers zegt:

    Niet echt heel veel aan bewerkt hoor, behalve de kleuren dan. Dat effect kan je ook zonder bewerkingen bekomen.

Geef een reactie

