Steven ‘Wesje’ Westmaas

Eindelijk terug met een nieuwe post! Het heeft eventjes geduurd, maar ik heb fotografisch dan ook vrijwel een maandje stilgezeten. Na een korte onderbreking van mijn Suriname-avontuur, vlieg ik binnen enkele dagen weer naar het warme Suriname. Ondertussen zijn ze mij daar niet vergeten, want deze maand siert mijn portretfoto van Wesje de cover van het Surinaamse opinieblad Parbode. De eerste foto hieronder is de coverfoto en de overige komen nog uit het reeksje dat ik van de Surinaamse stand-up comedian maakte.

Wesje

Wesje (2)

Wesje (1)

3 gedachtes over “Steven ‘Wesje’ Westmaas

  1. Beste Arno,

    Wij zijn het managementbureau van Wesje in NL en vinden deze fotoshoot van hem erg leuk. Is het mogelijk dat wij de foto’s in hoge resolutie ontvangen? Mochten we de foto’s gebruiken dan doen wij dit uiteraard met naamsvermelding. Ik hoor het graag!

    MvG, Iris Hermanns
    PUURee Management

  2. beste Arno,

    wesje gaat voor Stichting CliniClowns Curacao een benefiet optreden doen en ik zou dolgraag gebruik willen maken van je foto’s van hem voor het beeld materiaal. zou je ons hoge res kunnen sturen dan zetten wij uiteraard je naam op de foto!
    groet,
    Barbara van Wijk
    CliniClowns Curacao

  3. Gregory Dorff zegt:

    Aan de nabestaanden van Steven Westmaas mijn diepste condoleances. Veel sterkte aan familie, vrienden en fans.

Geef een reactie

