reddy de schilder

Deze man ontmoette ik aan de waterkant in Paramaribo. Hij beweerde dat hij 30 jaar geleden in Nederland met Herman Brood had samengewoond. “Maar toen hij drugs begon te spuiten, heb ik hem eruit gesmeten,” aldus Reddy de gekke schilder. Na een beetje aandringen mocht ik dan toch een foto van hem maken. Hij vertrouwde me wel niet helemaal, want hij dacht dat ik een herdruk van zijn schilderij zou maken en verkopen op de zwarte markt. Tegenwoordig kunnen ze alles he meneer?

schilder

Een gedachte over “reddy de schilder

  1. steff zegt:

    woehoew! een schilder… een man naar m’n hart!
    Deze foto vind ik echt zeer geslaagd BRO! Lekker leuke sfeer, prachtig spel van licht/donker en zeer speelse compositie! Volledig mijn stijl!

    Goe werk gedaan mateke!
    Veel succes met je nieuwe opdracht! En groeten aan Zassa en co
    x

Geef een reactie

