polaroid

Vier portretten even door de digitale polaroid camera gehaald (http://www.poladroid.net) en nadien bewerkt in Photoshop. Leuke software trouwens, zeker checken.

farcha

zassa

monique

sharon

3 gedachtes over “polaroid

  1. Z: Jieps Arno!

    Z: Mooie foto’s al!
    Q: Ja idd ik vind dat ook, ik was zot op je kleurenfoto’s, maar de zw zijn echt prachtig.
    Z: Leuk programmaatje ook die polaroid- software ff downloaden die handel!
    Q: Zino heeft nu ook zo een blog-ding, je moet maar is gaan kijken.Der staan daar mooj foto’s tussen. ( Van mij:D)
    Z: Tja, een probeerseltje, ik heb dan ook een zakmodel bij.
    Q: haha, schat dat woord bestaat niet eens.
    Z: ’t Klinkt toch fijn?…
    Q: Hmmm, maar goed.

    We love you en veel pleizer ginder
    groetjes aan Zarrisa

    Zino & Qunneth amusement enterprise N.V.

  2. Steff zegt:

    Joeep Arno!Mooie portrettenreeks! Je hebt die leuk bewerkt.Vooral die van Monique en Farcha vind ik zeer geslaagd qua compositie en stijl!Greets BRO😉

Geef een reactie

