yashica mat 124G

Sinds gisteren ben ik verknocht aan de Yashica Mat 124G van mijn werkgever. Die middenformaatcamera, die in 1971 in productie ging, is geweldig leuk om mee te werken. Het leukste aan deze camera is natuurlijk dat je langs boven in de zoeker kijkt en de 6x6cm film die erin gaat. Wanneer mijn afdrukken klaar zijn, scan ik ze in en post ze hier.

yashica

3 gedachtes over “yashica mat 124G

  1. Mam zegt:

    Het kindje weer blij met nieuw speelgoed!
    Maak maar mooie foto’s en doe u nieuw speelgoed niet kapot want anders gaat Meneer Findlay niet blij zijn denk ik.
    Groejes vanuit het(nu) iets warmere Belgie.

  2. Nicky zegt:

    Hey,

    Ziet er wel een interessant toestelleke uit! Super dat je dat van Findlay mag gebruiken.
    Alles ok daar voor de rest? Nog geen heimwee naar het koude, regenachtige België?
    Wij zouden in ieder geval liever daar zitten!

    Veel groetjes van ons!

    Nicky en Tim

  3. Tom zegt:

    Wil ik ook wel eens pix van zien.
    Tis daar zwaar werken geblazen merk ik?🙂

Geef een reactie

