rainy day – dream away

Deze morgen regende het pijpenstelen. Gek genoeg is het de eerste keer dat ik zo’n zware regenval meemaakte. Ik geloof dat ik tijdens mijn andere bezoekjes aan Suriname gewoon geluk had met het weer. Mijn vriendin en ik gingen even met de wagen door de straten rijden. Zij aan het stuur en ik op de passagierszetel.

regen-21

regen

Het zicht uit mijn raam.

regen-4

5 gedachtes over “rainy day – dream away

  1. Saar zegt:

    Hoi hoi Parbo!

    Wauw wat een leuke foto’s allemaal op je blog!
    Als ik ze bekijk, dan begint het te kriebelen! Ik mis Suriname echt wel!

    Hihi, weet je nog toen wij kei, maar dan ook kei lang, gewacht hebben tot de tropische bui zou overgaan (dat deed hij niet). Toen zijn we maar naar huis gefietst en ja toen ontdekten we wat ‘kletsnat’ was ;°)

    En hoe was het weerzien met Zarissa? Intens zeker? En jij maar lachen met mij toen ik daar zonder de Jeroen zat!

    Laat iets weten, stuur eens een e-mail of Facebook berichtje…
    Ik denk aan jou en aan al die leuke avonturen die je gaat beleven!

    Veel groetjes!!!

    ps Zarissa haar haar is kei leuk!!!! Wauw!!!
    pps Is dat Zarissa haren ‘hof’? Zo ja, wat groeit er daar dan zoal?

  2. T0m zegt:

    Die kleur van da gras is echt wel ni normaal op den iMac.
    BTW: I’m back home… goddamn veel te kort

Geef een reactie

