naar het westen

Vertrekken is leuk, aankomen nog leuker, terugkeren iets minder leuk. Dat is mijn ervaring wanneer ik op reis vertrek. Het meest gegeven antwoord op de vraag “hoe was je vakantie?” zal dan ook wel zijn: “veel te kort hé.”

Op 31 januari stap ik op het vliegtuig richting Paramaribo, Suriname. Anders dan mijn vorige bezoekjes aan het tropenland zal ik er dit keer gedurende één jaar verblijven. Omdat woorden mij te kort schieten om mijn motivatie uit de doeken te doen, laat ik de beelden maar even spreken.

zassa

surinamerivier

zassa1

leoval

4 gedachtes over “naar het westen

  1. Nele Van Eyken zegt:

    Arno,

    Wauw, wat een foto’s. Het is de eerste keer dat ik je foto’s zie maar er zitten echt pareltjes bij! Veel plezier in het prachtige Suriname.

    Nele

  2. Nicky zegt:

    Hey Arno!

    Echt prachtige foto’s…en ik begrijp zonder foto’s en woorden waarom je wil gaan hoor!

    Geniet ervan en misschien tot daar :-)…
    Want ik blijf twijfelen hoor!

    X Nicky

Geef een reactie

